Pracovník back office

Jaká je náplň práce:
  • Vystavování a kompletace faktur.
  • Rozesílání faktur zákazníkům, komunikace se zákazníky.
  • Řešení pohledávek.
  • Příprava cestovních příkazů pro zaměstnance, monitoring aut.
  • Administrativní podpora vedení společnosti.
 
Požadavky na pozici:
  • Dobrá znalost práce na PC.
  • Orientace v základních ekonomických pojmech.
  • Minimálně středoškolské vzdělání, ideálně ekonomického zaměření.
  • Znalost anglického či německého jazyka výhodou.
  • Dobré komunikační a organizační dovednosti.

Proč pracovat u nás:
  • Jsme stabilní firma s velkými plány do budoucna.
  • Spokojenost zaměstnanců i zákazníků je pro nás prioritou.
  • Nabízíme dobré finanční ohodnocení.
  • Samozřejmostí je pak celá řada benefitů včetně týdne dovolené navíc, příspěvku na stravování, dopravu či parkování přímo u firmy.
  • Zakládáme si na přátelském prostředí a dobré spolupráci.

Pokud Vás naše nabídka zaujala nebo chcete znát další podrobnosti, napište nám na sebe kontakt a my se vám rádi ozveme. Kontakt: Hana Hanáčková, tel.: 733 733 198, e-mail: hanackova@dudr.cz



Kontakt

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Dudr Tools s.r.o., IČO: 02018357, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.

Zde můžete vložit Váš životopis a průvodní dopis.

Aktuality

PF 2022

19.12.2021

Děkujeme všem našim obchodním partnerům i zaměstnancům za spolupráci v uplynulém roce a... číst více

Získali jsme ocenění v soutěži Inovační firma Zlínského kraje

30.11.2021

S radostí oznamujeme, že jsme uspěli v prestižní soutěži Inovační firma Zlínského... číst více

Od prasátka jsme se přes slivovičku dopracovali až k jitrničce.

29.11.2021

Byly to pravé moravské hody, na kterých si náš šéf Tom Dudr vyzkoušel vyrábět tlačenku,... číst více

všechny novinky